Srpen 2007

PRAHA

19. srpna 2007 v 14:24 | frama |  FOCENÍ
PRAHA 0807,

Výlet po x letech za přátely - v galerii více. Myslím, že se to povedlo, trochu jsem i změnil pohled na ten "blbenec" v Praze, když má člověk kolem sebe správný lidi.....uvidíme.....:)

Adršpach 2007

13. srpna 2007 v 9:13 | frama |  CESTY
15.7 -
Všichni členové výpravy ( tedy mimo mě )
Se scházejí v jakési restauraci (nevalné pověsti) kdesi v "Jičíne". O koho šlo :
Náčelník Fransouá Michellin s chotí Charlotte, Vedoucí sboru národní bezpečnosti gen.major Vlasovič s chotí Jane a nakonec nikoli však poslední páreček až z dalekých Dějic Ing. Chrámů z ocele aj. materiálů, také nejvyšší muž výpravy Pučógl Jenda s chotí Lenis.
Uznejte, že schůzka to musela být v pravdě konspirační, bohužel se nám nepodařilo vyzjistiti o co, o koho vlastně šlo, jasné je jedno. Již se prý ví zevrubný termín další schůzky…..přesně za rok !
Ostatní neúčastní : Filipo a pak ještě překvapení na závěr (2x)
Někdy ve večerních hodinách, zrychlený přesun účastníků schůzky směrem na Teplice nad Metují
16.7. -
Teplice na Metují - camp Bučnice
Jelikož jsem se zdržel příjezdem z MOR 2007, nejsem účasten prohlídky Adršpašského okruhu i s nádherným pískovcovým jezírkem. Nicméně již jsem viděl v r. 1998 - viz. "jak jsme všichni koupili zajíce v pytli" -
Něco kolem 20:00 SEČ přijíždím do smluveného campu, všemi vřele vítán, neb již bylo jisté kdo bude otloukánkem výpravy.
Výprava se vracela z koupáku a tak jsme dali už jen nějaký piviko a za popisů co je nového a co bude zítra valíme do hajan.
17.7.- Teplice nad Metují - autem Hlavňov, pak. Přes vyhlídky (Ovčín, Broumovská vyhlídka) a Ameriku objíždíme Broumovské stěny. K večeru autem na Hvězdu.
Vyrážíme autem a nálada je bojovná. Když strojíme kola v Hlavňově a míříme nahoru k Broumovským již pociťujeme, že vedro nás rychle vyčerpává, ale nedáváme se lehce. Po úsecích stoupáme výš a výš. První výsledovka je U Ovčína a team č. 1 pokořuje nakonec i kótu 686 - Modrý kámen, již samozřejmě všechno bez kol.
Pokračujeme dál po cyklostezce přes upozornění v úseku kolem Velké Kupy "stezka pro zdatné cyklisty" by se měla jmenovat spíše pro zdatné traktoristy…nebo i oni by měli problémy. Takže snášíme kola kolem Kamenné Brány, kterou jsme bohužel nenašly…ale našli jsme pramen. J
Dojíždíme klesání do jakési dědinky a pak již zase pěkně do Krpálu a kolem polí luk a strání až do vysněné Ameriky…dáváme oběd a uvažujeme, jestli by někdo pro nás nemohl dojet autem.
Nakonec vstáváme ladíme tempo říkáme si, že nás nic nerozháže a kolem sv. Huberta a pěkného Krpálu pod Honským špičákem míříme zpět.
Díky nasazení jsme v Hlavňove co by dup a tak vážeme kola a jedem se mrknout ještě na Hvězdu.
Ujeli jsme cca. 35km., připadal jsem si jako po stovce J
18.7.- Teplice nad Metují - Náchodský zámek - Náchod
Probuzení měl každý jiné, jelikož nám kolem 5:30 drobně sprchlo a tak nám "některé" stany jemně vyplavilo. Jelikož se počasí nechovalo moudře, padlo rozhodnutí se podívat na Náchod. Nebylo to špatné, sice pod mrakem, ale už nepršelo a tak jsme dali prohlídku, nějaký obídek na náměstí a pak pěkně do capmu.
Večer totiž budou buřty….
19.7. - Teplice nad Metují - autem do Machov - Bledne skaly - Hejšovina (Sczeliniec)
Vyrážíme autem do Machova a v plánu máme obhlídku skal u našich sousedů J.
Cesta do kopečka, ale už jsme "namakaní" , takže vyjíždíme po turistické až skoro do srdce Bludných skal, vstup 5PLK/ os., cca. x 7,5 Kč.
Bludné skály byly zajímavé…samé průchody mezi kameny, některé dost na těsno…zvláště někteří si užili…
Sjíždíme někam do údolí Karlowa a objíždíme Hejšovinu, všichni členové vyrážení na výstup na vyhlídku a za necelou 3hodinku jsou zpátky, vzhledem k tomu že někdo musel hlídat kola…zůstal jsem hlídat kola J.
Pak už jen hledáme stezku do ČR, kterou na podruhé nacházíme a sjíždíme zpátky do Machova.
20.7. - Teplice nad Metují - autem Broumov, klášter, kostel - Teplický okruh.
Vzhledem k počasí a celkové únavě mužstva je dnešní plán pouze prohlídkový, ale stál za to. Nejdříve to byl Benediktýnský klášter který podstupuje rekonvalescenci, ale obeznámení a prohlídka byla podnětná. Momentálně posílají peníze zřejmě američtí majitelé a pak dřevěný kostelík na hřbitově - jeden z nejstarších celodřevěných v Evropě.
No a večer to přišlo to překvápko, přijíždí sám Pavel from HK s chotí. Na jeho počest jsme uspořádali malý dýchánek u táboráku a tak jsme touto cestou i symbolicky zakončily akci Adršpach.
Něco jsme viděli, něco projeli a nebylo to špatný….holt nejsme spolu poprvé viďte ?.