Adršpach 2007

13. srpna 2007 v 9:13 | frama |  CESTY
15.7 -
Všichni členové výpravy ( tedy mimo mě )
Se scházejí v jakési restauraci (nevalné pověsti) kdesi v "Jičíne". O koho šlo :
Náčelník Fransouá Michellin s chotí Charlotte, Vedoucí sboru národní bezpečnosti gen.major Vlasovič s chotí Jane a nakonec nikoli však poslední páreček až z dalekých Dějic Ing. Chrámů z ocele aj. materiálů, také nejvyšší muž výpravy Pučógl Jenda s chotí Lenis.
Uznejte, že schůzka to musela být v pravdě konspirační, bohužel se nám nepodařilo vyzjistiti o co, o koho vlastně šlo, jasné je jedno. Již se prý ví zevrubný termín další schůzky…..přesně za rok !
Ostatní neúčastní : Filipo a pak ještě překvapení na závěr (2x)
Někdy ve večerních hodinách, zrychlený přesun účastníků schůzky směrem na Teplice nad Metují
16.7. -
Teplice na Metují - camp Bučnice
Jelikož jsem se zdržel příjezdem z MOR 2007, nejsem účasten prohlídky Adršpašského okruhu i s nádherným pískovcovým jezírkem. Nicméně již jsem viděl v r. 1998 - viz. "jak jsme všichni koupili zajíce v pytli" -
Něco kolem 20:00 SEČ přijíždím do smluveného campu, všemi vřele vítán, neb již bylo jisté kdo bude otloukánkem výpravy.
Výprava se vracela z koupáku a tak jsme dali už jen nějaký piviko a za popisů co je nového a co bude zítra valíme do hajan.
17.7.- Teplice nad Metují - autem Hlavňov, pak. Přes vyhlídky (Ovčín, Broumovská vyhlídka) a Ameriku objíždíme Broumovské stěny. K večeru autem na Hvězdu.
Vyrážíme autem a nálada je bojovná. Když strojíme kola v Hlavňově a míříme nahoru k Broumovským již pociťujeme, že vedro nás rychle vyčerpává, ale nedáváme se lehce. Po úsecích stoupáme výš a výš. První výsledovka je U Ovčína a team č. 1 pokořuje nakonec i kótu 686 - Modrý kámen, již samozřejmě všechno bez kol.
Pokračujeme dál po cyklostezce přes upozornění v úseku kolem Velké Kupy "stezka pro zdatné cyklisty" by se měla jmenovat spíše pro zdatné traktoristy…nebo i oni by měli problémy. Takže snášíme kola kolem Kamenné Brány, kterou jsme bohužel nenašly…ale našli jsme pramen. J
Dojíždíme klesání do jakési dědinky a pak již zase pěkně do Krpálu a kolem polí luk a strání až do vysněné Ameriky…dáváme oběd a uvažujeme, jestli by někdo pro nás nemohl dojet autem.
Nakonec vstáváme ladíme tempo říkáme si, že nás nic nerozháže a kolem sv. Huberta a pěkného Krpálu pod Honským špičákem míříme zpět.
Díky nasazení jsme v Hlavňove co by dup a tak vážeme kola a jedem se mrknout ještě na Hvězdu.
Ujeli jsme cca. 35km., připadal jsem si jako po stovce J
18.7.- Teplice nad Metují - Náchodský zámek - Náchod
Probuzení měl každý jiné, jelikož nám kolem 5:30 drobně sprchlo a tak nám "některé" stany jemně vyplavilo. Jelikož se počasí nechovalo moudře, padlo rozhodnutí se podívat na Náchod. Nebylo to špatné, sice pod mrakem, ale už nepršelo a tak jsme dali prohlídku, nějaký obídek na náměstí a pak pěkně do capmu.
Večer totiž budou buřty….
19.7. - Teplice nad Metují - autem do Machov - Bledne skaly - Hejšovina (Sczeliniec)
Vyrážíme autem do Machova a v plánu máme obhlídku skal u našich sousedů J.
Cesta do kopečka, ale už jsme "namakaní" , takže vyjíždíme po turistické až skoro do srdce Bludných skal, vstup 5PLK/ os., cca. x 7,5 Kč.
Bludné skály byly zajímavé…samé průchody mezi kameny, některé dost na těsno…zvláště někteří si užili…
Sjíždíme někam do údolí Karlowa a objíždíme Hejšovinu, všichni členové vyrážení na výstup na vyhlídku a za necelou 3hodinku jsou zpátky, vzhledem k tomu že někdo musel hlídat kola…zůstal jsem hlídat kola J.
Pak už jen hledáme stezku do ČR, kterou na podruhé nacházíme a sjíždíme zpátky do Machova.
20.7. - Teplice nad Metují - autem Broumov, klášter, kostel - Teplický okruh.
Vzhledem k počasí a celkové únavě mužstva je dnešní plán pouze prohlídkový, ale stál za to. Nejdříve to byl Benediktýnský klášter který podstupuje rekonvalescenci, ale obeznámení a prohlídka byla podnětná. Momentálně posílají peníze zřejmě američtí majitelé a pak dřevěný kostelík na hřbitově - jeden z nejstarších celodřevěných v Evropě.
No a večer to přišlo to překvápko, přijíždí sám Pavel from HK s chotí. Na jeho počest jsme uspořádali malý dýchánek u táboráku a tak jsme touto cestou i symbolicky zakončily akci Adršpach.
Něco jsme viděli, něco projeli a nebylo to špatný….holt nejsme spolu poprvé viďte ?.
No naposled taky ne.
Díky.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.