ROHACE 07

23. září 2007 v 19:39 |  CESTY
Roháče
15.9 - 19.9 2007
Brno - Zuberec (koliba Josu)

Výprava do hor. :)
Dlouho jsem nebyl mrknout na kopce, tak jsem dělal co jsem mohl, abych aspoň na pár dní vyrazil se zkušeným roháčákem Ivanem na výletní výpravu do pořádných kopců :)

15.9: -
Vyjížděli jsme v sobotu a jelikož se po týdnu počasí umoudřilo, vypadalo to že to bude fajn prodloužený víkend.
Trochu jsem ještě vše zbrzdil při "nakupování" benzínu v Hranicích, ale naštěstí než se všichni zorientovali valili jsme dál směr Slovenko !
Dojeli jsme na večer a tak už jsme jen vybalili a šli zkusit, jakže budů v kolibě vařit....a docela to šlo aj ten Martiener se dal pít.....:)

16.9:-
Pokus o přechod : směr Habovka - Baníkovské sedlo - Pachola - Semetín - Habovka
No počasí nám vyšlo, díky Ivanovi jsme snad trhli všechny rychlostní rekordy do Baníkovského sedla jsme vyletěli snad o půlku dřív :), pak na Pacholu...ale hlavně pak dolů....když jsme se párkrát ohlídli nevěřili jsme vlastním očím. Vyšplhali jsme nějak vysoko, naštěstí počasí bylo pořád jak vymalované a tak jsem se mohli kochat a zkoušet přemluvit kolena, aby ještě tak pár hodinek vydržela.
Takže výstup byl rychlý jak blesk, počasí přálo, pak se sice dostavila únava....,ale to už Svatka hlásí, že nejhorší máme za sebou a že je to už jen hoďka....cedule u Semetína sice říkala 2,5 hod.., ale tak nebo tak, jsme vydrželi a úkol splnily. Vycházeli jsme docela pozdě a trasa byla na cca. 10hod, což jsme i cca takhle ušli.....ale s docela pohodlnýma přestávkama. Takže trasovník funguje.

17.9:-
Pro celkové vyčerpání celého týmu se rozhoduje, že se zajedem mrknout na ty termálnéé kúpele. Vybíráme největší Tatralandii u Lipt. Mikuláše a jelikož jsme mobilní jsme tak za chvíli.....No a nebýt vstupného 490 SK...., ale myslím i tak to stálo za to. Spousta tobogánů, mimo sezónu docela prázdno a akce druhý den zdarma...co víc si přát. Fakt se mi tam líbilo. Plavky jsem skoro prodřel.
tatraladia.sk

18.9:-
Po uvolnění v bazénech, vybíráme odpočinkovolu trasu směrem k Roháčským plesům.
Trasa : Habovka - Tatliakova chata - Plesa - Habovka
Fajn trasa, ráno pařilo slunko, ale když jsme to cca. otáčeli k návratu u posledního plesa, začalo se kabonit a rosničkáři se zase jednou trefili....dá se říct, že sebíháme dolů, za mírného mrholení, David si dává pončo....přestává pršet....dáváme sváču...., přestává pršet.
David svlíká pončo ( já m u říkal ať si ho pšěkně ještě nechá ), vydáváme se po nedělní trase nazpátek a začíná pršet....je to hoďka cesty a tak nám to ani moc nevadí oblíkáme co máme a docela "vesele" sebíháme do Habovky....kde už přestává.
Večer ještě dáváme Tatralandii.., když už máme ty volné lístky :)

------Rozlučková párty--------
a bohužel musím zbytek výpravy opustit. Tak doufám, že ještě někam vylezou a třeba se taky vykoupu :)

Fajn akce.
F.R:

foto vice. viz. galerie

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.